Thursday, December 30, 2010

Selamat Tahun Baru Masihi 2011



1. Anak muda raikan Tahun 2011 dengan kesyukuran dan berdoa agar tahun ini ekonomi Malaysia akan bertambah baik,peluang pekerjaan terbuka luas,rezki melimpah ruah,PTPTN dapat convert kepada Biasiswa, kes buang bayi dapat di kurangkan.

2. Anak muda mesti jadikan Tahun 2011 sebagai tahun kebangkitan anak muda baik di Kampus IPT,di Felda & Felcra, Baik pemimin muda di persatuan belia n di JKKK setiap kampung.

3. Anak muda mesti menggunakan kesempatan Tahun 2011 sebagai tahun untuk kita bangkit bersama masyarakat menangani setiap masalah n beban tak tertanggung rakyat biasa. Anak muda tak boleh selfish lagi. Jangan terikut ikut budaya adu domba n fitnah oleh Politikus dan media jahat ini. Kita mesti berikan pemangkin sebenar bahawa Malaysia bukan untuk Sang Politikus semata. Ini negara bukan untuk Perdana Menteri Malaysia semata. Ini negara bukan untuk artis cun melecun dan artis lelaki yang jambu2 semata.

4. Mari raikan usia muda dan tenaga muda kita dengan melakukan perkara terbaiik untuk tahun 2011 yang akan menjelma. Mari buktikan anak muda ialah mangkin sebenar Malaysia bukannya Korporat yang kaya raya itu. Mari berbakti kepada semua.Tanpa mengira bangsa,usia,agama.

5.Sebarkan mesej bahawa Anak muda sudah jelik dengan budaya adu domba,fitnah memfitnah yang tidak menguntungkan Malaysia sebenarnya.Anak muda sudah jelik dengan maksiat,gejala sosial,buang bayi,seks bebas yang tiada dapat dibendung virusnya.

Tahun 2011 ialah tahun meraikan Anak Muda Malaysia.

This new year celebrations for all young man for the better Malaysia we loved....

TTT

No comments:

Post a Comment