Monday, May 31, 2010

Terima Kasih ISRAEL!


TERIMA KASIH ISRAEL LAKNATULLAH!!





  • 1.TTT mengucapkan jutaan TERIMA KASIH kepada Israel Laknatullah kerna menyerang dan menyebabkan 19 Syahid di Freedom Flotilla.
  • 2.Terima Kasih kerna Regim Israel telah membuat wake call dan menyedarkan seluruh Ummat Dunia termasuk Kesatuan Eropah supaya sedar bahawa Israel ini bukan negara yang bisa di bawa berbincang secara damai.Bahasa peperangan dan JIHAD merupakan bahasa terbaik untuk menyedarkan mereka ini.Bahkan,TTT yakin kuasa hegemoni Amerika Syarikat dan sekutunya Israel pasti menunggu masa untuk membaham seluruh ummat dunia yang bangun mengutuk serangan yang menyalahi undang undang keselamatan.
  • 3.Terima Kasih Israel kerna anda telah menyebabkan Anak Muda Malaysia dan Islam seluruhnya sedar bahawa Regim Israel ini bukan bermain main bila berbicara soal kuasa dan pengaruh.
  • 4.Terima Kasih Israel kerna menyebabkan Dunia tidak senang duduk.Pemimpin2 Dunia yang dahulunya malas dan kelu berbicara soal Palestin dan nasib dunia terpaksa bingkas menyuarakan bantahan keras dan kutukan kepada serangan ganas ini.
  • 5.Terima Kasih Israel kerna bantahan dan demonstrasi besar besaran di seluruh dunia.4 June ini bantahan serangan ganas akan diadakan dihadapan Kedutaan Amerika Syarikat. TTT seru teman2 seluruh Malaysia bingkas bersama sama turun menyatkan simpati dan bantahan kepada insiden ini.
  • 6.Terima Kasih Israel kerna dengan serangan ganas ini mengiya kan janji Allah bahawa Islam akan bangkit semula dan mengusai al;am buana ini.Sudah sudahlah Amerika Syarikat yang kono0nya menjadi Polis Dunia sebaliknya hanya menjadi tnggangan Regim Israel yang jelas meyalahi undang undang keselamtan PBB.
Apa Anak Muda Malaysia wajar lakukan???

  • 1.Jihad di dalam pelajaran wajar dititik beratkan oleh Ibu Bapa. Serulah dan nasihatlah anak anak supaya belajar pandai2 menjadi Doktor,Engineer,Lawyer,Majistret,Ahli Komposer, Polis, Arkitek, Pensyarah, Cikgu,Tentera bahkan Usahawan bukan semata mata urusan dunia tetapi kerna tanggungjawab kita sebagai Ummat Islam menunujukkan Islam sebuah agama yang hebat kerna pengikut pengiokutnya yang hebat dan mempunyai disiplin pelbagai.Janganlah tugas mempertahankan maruah Islam dan dakwah terletak diatas bahu Ulama dan Ustaz semata.Ini bisa merosakkan akidah ummat Islam seluruhnya.
  • 2.Idealisma dan isu Palestine dan Siapakah Israel wajar dititik beratkan. Anak muda tidak kira siapa pun anda ,anda hip hop,rockers,penari Istana Budaya ka,anda penyanyi kelab Dangdut ka,anda penebar roti canai ka,anda pekerja DBKL ka,bahkan anda Mahasiswa wajar mengambil PEDULI kerna kunci keselamatan dunia terletak pada isu Palestin dan Israel.Jangan isu ini seperti hangat tahi ayam kerna betapa malunya kita disis Allah bila mana isu yang sudah melebiohi 60 tahun ini kita sampahkan dan kita tidak ambil cakna
  • 3.Sudah sampai masanya Ummat Islam bersatu. Seluruh Anak muda di Arab Saudi, Syria,Mesir, MALAYSIA, Indonesia dan seluruh negara Ummat Islam wajar mengambil iktibar.Atas dasar aqidah yang sama,pegangan yang sama,peranan yang sama,kita wajar kehadapan dalam isu Palestin dan kesedaran Umaat Islam seluruhnya.
Apa Pemerintah Malaysia serta pemimpin Malaysia Wajar LAKUKAN?
  • 1.Sidang Khas Parlimen WAJIB dilakukan secepatnmya agar kutukan dan kecaman secara rasmi dapat meredakan ketegangan Ummat Islam di Malaysia.Perbahasan mengenai isu serangan keatas Freedom Flotilla ini wajar dilakukan tanda Malaysia tidak berstuju dengan regim Israel apatah lagi Amerika Syarikat yang menjadi tunjang ekonomi Israel.
  • 2.Sudah sampai masanya Kementerian Pelajaran Malaysia memasukkan silibus mengenai isu PALETIN Dan kekejaman Israel sebagai silibus utama kepada anak muda Malaysia supaya sedar akan tuntutan menjaga keamanan negara.
  • 3.Demonstrasi bantahan dan Solat Hajat Besar besaran wajar dilakukan disuluruh Malaysia.Inilah masanya Pemimpin Negara terutama Yang Dipertuan Agung,Sultan Mizan,Perdana Menteri Malaysia,Dato' Sri Najib Tun Razak,pemimpin2 Parti Opposisi melupakan sebentar seteru di arena Poltik Negara tetapi bersama sama tunduk menadah tangan kepada Tuhan Yang Maha Esa mohon diberi kekuatan kepada seluiruh Ummat Islam terutama di Palestin.Buangkan ego dan serulah rakyat MALAYSIA Bersama sama menunaikan solat hajat.



The Think Tanker

1 comment:

  1. -sekejap je kesan wake call
    -Isra-HELL akan terus berkebinatangan
    -Nanti reda balik isu ni
    -Macam perang Gaza hujung tahun 2008
    -Walaupun sdah jelas kebinatangan Isra-HELL, tetapi Isra-HELL tetap menjadi the Special One. Satu2 negara yg bebas melakukan apa shj tanpa segan silu.
    -Aq setuju gak dengan cadangan ko

    ReplyDelete