Friday, March 12, 2010

Dato' Sri Najib,Sila Singgah Santai Ke UMP Pekan!!!

Najib Bersantai Dengan Warga UKM, Dapat Reaksi Positif





Dato' Sri,seandainya Pegawai Dato' Sri ada terbaca blog saya,atau terlihat mana mana rayuan ini, Saya pohon dengan penuh rendah diri sebagai Mahasiswa Mekanikal di UMP Pekan,Tempat khidmat bakti Dato' Sri Najib agar dapat singgah sebentar beramah mesra dengan MAHASISWA UMP di Pekan  yang hilang semangat untuk rasionalkan diri bahawa Perpindahan UMP Pekan merupakan suatu rancangan yang successful.

Saya mencadangkan agar Dato' Sri hadir dan melihat sendiri ,berbicara sendiri dengan Mahasiswa UMP bahawa segala kelengkapan n kemudahan di UMP Pekan terabai dek kerana keputusan mengkehendaki Fakulti Mekanikal dan Eletrik berpindah ke Pekan dengan tergesa gesa tanpa referendum dibuat dan didengar suara hati kecil Mahasiswa Mekanikal dan Eletrikal.

Saya penuh rendah diri menyatakan bahawa Perdana Menteri Malaysia wajar datang melawat dan memberi inspirasi kepada Mahasiswa bakal Jurutera di UMP Pekan.


The Think Tanker...


5 comments:

  1. Salam bro...
    Juz nak tnye..reaksi positif dari Dato' Sri sndiri ke or juz dr budak2 kite???

    ReplyDelete
  2. Reaksi Positif daripada Warga UKM yg berada sewaktu Dato' Sri Najib ziarah hari tu...

    TTT optimis yg kita boleh jemput Dato' Sri Najib sebagai MAHASISWA UMP dan melihat perkembangan kampus UMP Pekan kebetulan berada di bawah parlimen jagaan beliau..

    ReplyDelete
  3. salam, so, guano? apekah cadangan saudara suffi untuk panggil beliau datang dan SANTAI2 di ump kampus pekan? saudara ada banyak kontek kan? saye doakan semoga dipermudahkan urusan oleh Allah taala..

    ReplyDelete
  4. jemput la pemimpin pujaan kamuu.. anwar aljuburi, nik ajis, lim kit siang

    ReplyDelete
  5. wakeup: astaghfirullah,waspada dapa ancaman fitnah diakhir zaman....

    ReplyDelete