Thursday, January 28, 2010

The Think Tanker Berehat Seketika Drpd Dunia Blogging




  • 1.TTT akan pulang ke rumah kediaman di Taman Permata,Hulu Klang untuk berehat seketika setelah seminggu mengharungi PRK UMP dan juga dalam keadaan kondisi badan yang kurang sehat.

  • 2.TTT juga menghamburkan setinggi tahniah dan penghargaan kepada SELURUH MAHASISWA PEDULI UMP kerna berjaya menghangatkan perjalanan PRK kali ini.

  • 3.Peratus 80.4% yang keluar mengundi,suasana Malam Manifesto yang Panass terbakar punggung semua yang menghadiri,calon MPP sebanyak 39 orang dan penyertaan lebih ramai dikalangan kaum yang lain menunjukkan tanda positif ke arah mematangkan kepimpinan Mahasiswa UMP.

  • 4.Pastinya TTT ingin mengucapkan setinggi penghargaan dan tabik spriinnnggg kepada Jentera PRK,staff JHEPA, dan seluruh penyokong dan peminat setia PRK kerna bertugkus lumus menjayakan PRK kali ni. Lu orang smua ROCCCKKK beb!!!

  • 5.Kabinet MPP Baharu yang mempunyai kapasiti seramai 21 orang Mahasiswa menggambarkan organisasi ampuh dengan dibarisi pelbagai kaum di Malaysia menunjukkan semangat 1Malaysia terserlah.TTT telah membuktikan bahawa Mahasiswa UMP tidak racist dan calon bukan Melayu bukan lah menjadi isu besar asalkan Mahasiswa tersebut memenuhi kriteria di hati Mahasiswa dan qualified individu.


Apakah Halatuju TTT selepas ini???

  • 1.TTT mendapat maklum balas sangat positif agar meneruskan blog ini dan menyuarakan suara hati Mahasiswa UMP dan seluruh Malaysia mengenai sebarang isu semasa,Politik Kampus,Kebajikan Mahasiswa,hebahan dan sebagainya.

  • 2.TTT akan meneruskan sisa sisa kehidupan sebagai Mahasiswa UMP dengan fokus kepada pelajaran,menyiapkan Thesis PSM 1 yang banyak tertinggal dll
  • 3.TTT akan aktif kembali d dalam arena Ragbi yang TTT sangat passionate suwaktu ketika dahulu.Masa Muda TTT yang banyak difokuskan kepada menegmbalikan semngat KeMahasiswaan di kampus kita ini harapnya berbaloi.
  • 4.Semangat Mahasiswa PEDULI sewajarnya dihayati atas kapasiti kita sebagai anak muda yang penuh intelektual,ada idealisme tersendiri dan penuh dengan rencam kehidupanyang mencabar.
  • 5.Teruskan dan suburkan lah semangat kepedulian kita semua.TTT seru agar kita jadi Mahasiswa yang menambil berat apa yang berlaku di sekeliling demi melahirkan warganegara kelas Pertama seterusnya menjadikan Malaysia yang lebih Maju.

  • 6.TTT akan terus berbakti dan berharap teman seperjuangan adik beradik MPP juga sebegitu.Kehudupan ini jua alah perjuangan dan teruslah berbakti tanpa harapkan balasan kerna kita Generasi Mahasiswa PEDULI.


Terima kasih semua dan Salam Mahasiswa PEDULI drpd

The Think Tanker....

5 comments:

  1. selamat bercuti berahat bro...
    jage kesihatan pas ni..
    ko dah jalankan tggungjawab ko n wat yg terbaik untuk mahasiswa dan juga UMP..
    sekarang terpulang kepada barisan kepimpinan yg bru meneruskan perjuanganmu...
    thanks 4 everything n all the best 4 ur future...=)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Sdr Marvellous Boyzzz n are_in

    InsyaAllah..

    ReplyDelete
  3. teruskan usaha bro...jangan patah semangat.....kita dah buat yang terbaik utk semua....tetapi kita x mampu nak puaskan hati semua pihak....adat la tue...

    ReplyDelete
  4. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete